Fijn onderling contact gehad
β Fijn contact onderling gehad. Een bijtring besteld, goede kwaliteit en een super mooi product. Ons zoontje is er erg blij mee! Artikel mooi en leuk verpakt, super snel verzonden."
β Geverifieerde klantβ Fijn contact onderling gehad. Een bijtring besteld, goede kwaliteit en een super mooi product. Ons zoontje is er erg blij mee! Artikel mooi en leuk verpakt, super snel verzonden."
β Geverifieerde klantβSuper goed, mooi en veilig product geleverd. Ook hele snelle levering, zelfs bij een gepersonaliseerd product.β
β Geverifieerde klantβHeel mooi, gepersonaliseerd speenkoord cadeau kunnen geven. Vlotte afhandeling en snelle levering!β
β Geverifieerde klant